Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Kliknij przycisk "Polityka cookies" aby zapoznać się z jej treścią lub przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.

Porady

Wizytówka, czy to tylko kawałek kartonika?

  •  Publikacja 26 lutego 2019 roku

Najprościej mówiąc wizytówka, to kawałek kartonika z danymi kontaktowymi firmy, która reprezentujemy. Ale czy to tylko prostokątny kartonik?

Wielu początkujących przedsiębiorców zastanawia się, czy firmowe wizytówki są rzeczywiście potrzebne. W dobie postępującej cyfryzacji, wymiana danych kontaktowych jest znacznie krótsza i bardziej prosta. Jednak okazuje się, że pojawienie się gdziekolwiek bez wizytówki, postrzegane jest jako zmarnowanie szansy na pozyskanie klienta. Nigdy nie wiadomo kiedy będzie ona potrzebna.

Niezależnie czy jest się przedstawicielem dużej firmy czy prowadzi się jednoosobową działalność gospodarczą, prędzej czy później dojdzie do sytuacji, w której wypada wymienić się wizytówkami. Posiadanie wizytówek, nie tylko wydrukowanie ich, ale noszenie zawsze ze sobą świadczy o profesjonaliźmie. Codzienne sytuacje mogą przerodzić się w wartościowe, biznesowe relacje. Potencjalnego klienta można spotkać wszędzie: w parku, w restauracji czy w osiedlowym warzywniaku. Warto być świadomym drzemiącego w nich potencjału. Posiadanie wizytówek nie jest jest domeną jedynie właścicieli i szefów na wysokich stanowiskach, ale również każdy pracownik mający kontakt z klientem powinien ją mieć.

Co powinna zawierać wizytówka?

Na wizytówce powinno się znaleźć imię i nazwisko, nazwa firmy, dane kontaktowe: numer telefonu, adres e-mail. Można również dane adresowe oraz rejestracyjne firmy: adres i numer NIP. Popularne jest także zamieszczanie na wizytówce kodu QR, który przekierowuje do strony internetowej, oraz hasła reklamowego.

Wizytówka oprócz stosownej treści, powinna mieć również atrakcyjną formę wizualną.

Profesjonalna wizytówka świadczy o nas. Efekt pierwszego wrażenia tworzy się w ciągu zaledwie kilku pierwszych sekund. Dokładnie przemyślanym projekt, zwrócenie uwagi na każdy szczegół, oryginalność, ciekawa gra kolorów dają przekaz: „właściciel tej wizytówki jest profesjonalistą, kreatywny, nie boi się wyzwań”. Warto o tym pamiętać również w przypadku wszelkich innych materiałów graficznych, na których widnieje nasze logo. Nie tylko wizytówki oświadczą o firmie, ale również karty podarunkowe, plakaty, ulotki, banery, gadżety reklamowe.

Diabeł tkwi w szczegółach

Proponujemy dwa standardowe formaty wizytówek:

90 x 50 mm – klasyczna wizytówka

85 x 55 mm – format europejski

Oferujemy wizytówki jednostronne oraz dwustronne.

Wizytówki mogą być również składane oraz, dziurkowane lub z zaokrągolnymi rogami.

Wizytówki możemy wydrukować na różnych papierach i podłożach.

Uszlachetnienie to dodatkowa powłoka na naszej wizytówce, która dodaje jej błysk lub mat i dodatkowo chroni zadruk przed zarysowaniami.

Uszlachetnienia jakie mamy do wyboru to:

folia błyszcząca i matowa, soft touch oraz lakier wybiórczy

Niestety zdjęcia nie oddają w pełni wytworzonego efetu. Chcieliśmy jednak pokazać różnicę, stąd zamieszczamy oryginalne zdjęcia a nie komputerowe grafiki.

Zdjęcie nr 1. Folia soft touch jest to folia matowa, z tą różnicą, że w dotyku jest satynowa, bardzo przyjemna w dotyku.

Zdjęcie nr 2. Folia błyszcząca, gładka, błyszcząca folia, dodatkowo zaokrąglone rogi - na folii błyszczącej nie ma możliwości pisania długopisem

Zdjęcie nr 3. Folia matowa pokrywająca wizytówkę, doskonała do nanoszenia informacji długopisem, takich jak np. data kolejnej wizyty

Zdjęcie nr 4. Folia soft touch + wybiórczy lakier UV - to nic innego jak folia soft touch pokryta wybiórczo lakierem błyszczącym UV. Doskonały efekt, nawet jeśli lakier tworzy swój zupełnie inny wzór - świetnie sprawdza się w uwidocznieniu np. logo. 

Zdjęcie nr 5. Standard - wizytówka bez uszlachetnień.

Wszystkie rodzaje wizytówek wraz ma efektami i grubością papieru/podłoża można zobaczyć i dotchnąć w naszym biurze w Miechowie, ul. Racławicka 17 (naprzeciwko kina).

My4.pl

My4.pl to firma, która oferuje szeroki zakres usług związanych z reklamą, logistyką oraz tworzeniem stron internetowych. W naszym biurze zamówisz baner reklamowy, nadasz lub odbierzesz przesyłkę kurierską oraz zamówisz stronę internetową.

Media społecznościowe

Dane rejestrowe

NIP: 6591364256
REGON: 363702028

Dane teleadresowe

Studio Reklamy My4.pl
Jagiellońska 2
32-200 Miechów
Tel.: 608 104 012
Kom.: 694 644 949
www: my4.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.   Polityka cookies   Regulamin
Realizacja serwisu BSCG sp. z o.o.