Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Kliknij przycisk "Polityka cookies" aby zapoznać się z jej treścią lub przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kolejną ważną kwestią jest logo firmy. Jest to wizualna identyfikacja firmy wyrażona w znaku graficznym. Opracowując logo dla swojej firmy należy pamiętać, aby nie używać więcej niż czterech kolorów. Zbyt dużo barw w jednym znaku graficznym po prostu nie wygląda dobrze. Warto skupić się na jednym wyrazistym kolorze a pozostałe kolory powinny być uzupełnieniem. Pomaga to w łatwiejszym rozpoznwaniu marki i szybkiej identyfikacji. Czcionki użyte w logo mogą być wyszukane jednak dobrze wkomponowane w branże firmy. Warto dodać, że prosta forma logo daje duże możliwości, jeśli chodzi o skalowanie go do mniejszych lub większych rozmiarów. Warto roważyć możliwość przedstawienia logo w kolorystyce czarno – białej, daje to możliwość np. graweru, wyrobienia pieczątki lub druku samych kontur.
Jakie powinno być logo?
1. Proste – siła dobrze zaprojektowanego znaku graficznego tkwi w jego prostocie,
2. Dopasowane – powinno wyrażać filozofię marki,
3. Łatwe do zapamiętania,
4. Dające jasność przekazu,
5. Ponadczasowe – odporna na wpływ zmieniących się trendów.
Na załączonych grafikach przedstawione jest logo główne - posługujemy się nim na druku w bardzo dobrej jakości (wizytówki, ulotki).
Logo na czarnym tle, świetnie sprawdza się na podświetlanym kasetonie reklamowym, gdzie w ciemności widoczne są tylko jasne kolory, dla uwypuklenia dodany jest biały kontur, natomiast czarny kolor nie przepuszcza światła.
Logo monochromatyczne, czyli w całe w jednym kolorze. Wykorzystywane do druku czarno-białego, zastosowania lakieru wybiórczego, a także na gadżetach reklamowych: torbach, kubkach czy koszulkach.
Logo w konturach jest odpowiednie do grawerów, znaków graficznych a także możliwe do wycięcia z folii ploterowej.
Logo firmowe powinno być zapisane w pliku graficznym, a użyte czcionki zamienione na krzywe.
Zaprojektowane logo wymaga stworzenia również odpowiedniego otoczenia. Odpowiednio zaprojektowane motywy graficzne, powinny nawiązywać do stworzonej kreacji firmy. Wykorzystywane są one później w projektowaniu pozostałych materiałów graficznych. Projektowanie wizytówek, papieru firmowego, teczki ofertowej, ubrań, oklejenia samochodów itd. powinno tworzyć spójną wizję z charakterem marki.
My4.pl to firma, która oferuje szeroki zakres usług związanych z reklamą, logistyką oraz tworzeniem stron internetowych. W naszym biurze zamówisz baner reklamowy, nadasz lub odbierzesz przesyłkę kurierską oraz zamówisz stronę internetową.